1. Nie mogę zalogować się do programu, otrzymuję komunikat: „Logowanie nie powiodło się. Niewłaściwe hasło lub brak uprawnień.”
Przyczyną najprawdopodobniej jest nieprawidłowe hasło podawane podczas logowania. Sprawdź czy nie masz włączonego klawisza capslock i spróbuj ponownie podać hasło. Sprawdź także, czy podajesz właściwy login. Jeżeli żadne z wyżej wymienionych nie pomaga to należy skontaktować się z RSM
2. Zauważyłem, że moje dokumenty wpłat nie zawierają żadnych składników, czy wszystko jest w porządku?
Tak. Dokumenty zawierające wpłaty mieszkańców nie zawierają zazwyczaj żadnych składników. Składniki są natomiast ważną częścią naliczeń (np. za czynsz) i dzięki nim można w łatwy i klarowny sposób sprawdzić za co zostały naliczone kwoty.
3. Informacje wyświetlane po kliknięciu w „Moje dane” nie wyświetlają prawidłowych danych. Co mogę z tym zrobić?
W tym wypadku należy skontaktować się z RSM i zgłosić nieprawidłowości.
4. Co oznacza czerwony licznik w dolnym prawym rogu ekranu?
Jeżeli przez określony okres czasu użytkownik nie będzie wykonywał żadnych akcji w programie to zostanie automatycznie wylogowany – jest to forma zabezpieczenia.
5. Po kliknieciu na link - ekonto widzę białą plansze lub brak strony ?
Nastąpiła blokada po kilkukrotnym błędnymi wpisaniu danych logowania. Należy skontaktować się z informatykiem pod numerem telefonu 665 505 439 w celu odblokowania dostępu.